Bullbak & Praktik

2009-11-25 / 22:18:15
Praktiken startade upp i måndags och jag har redab haft två klasser =) Det är båda intressant och spännande hur man kan påverka o inte påverka andra människor. O det är ett härligt lärar team som jag
Saknar T som alltid när vi är ifrån varandra.. Kände mig inte redo att åka iväg så snart igen.. Har varit mycket flängande.. Det är roligt när det händer lite och alltid mysigt att komma hem till familjen men att vara borta från T o Wilma i 6½ vecka av 8 känns både ovant och tufft.

Hmm sen ser jag fram mot julbaket som skall ordnas med när jag kommer hem igen då pojkarna sitter i soffan och njuter av kall öl o vi töser smuttar glögg =D *myys* Sen kommer vi ju till den underbara delen då vi sitter ner i mjöligaste skrud och provsmakar det som smakas skall =)

Det är mycket plugg på schemat så mycket som bara går.. kommer lugna sig markant om 2½ vecka då är det jul lov på riktigt =)

Imorgon bitti skall jag åka buss till stan något som jag inte gjort på nästan 7 år undrar verkligen hur den känslan kommer te sig när jag sätter foten på trappavsatsen..

Xoxo

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: