Fotograferingsdag

2009-11-19 / 21:33:17
Gjorde ett försök till att ändra headern idag igen, men jag orkar helt enkelt inte försöka mer efter typ 2 timmar av irritation för att det inte blir som jag vill haha

anyway idag fick vi våra förlovningsbilder tagna och tyckte nog att de blev ganska bra iaf =) kritisk som man är =oP

Annars har jag baske mig inte fått något gjort idag för jag ställde klockan på snooze och vaknade 13.30 då var det stressigt pissigt jag som skulle varit uppe 9 så går de när man inte somnar före 4 på morran..
Imorgon kväll står det jobb på schemat så det vill till att jag kliver upp för att kika på föreläsning o ringa min praktihandledare imorgon snacka om att missa allt... ojojoj tänk om hon inte arbetar imorgon då ligger jag pyrt till med att få tag på henne så ansvarslös jag känner mig nu.. '

hmm här kommer ett smakprov på bilder som vi tog ; )









Tycker det är så underbart härligt att vi får vara så här ego än så länge =P

Hoppas alla haft en bra torsdag

Xoxo

Kommentarer!
Postat av: Nen

Ni är jätte fina. Vart har ni tagit korten? Ni ser jätte lyckliga ut. Kramar

Kommenterat - 2009-11-21 / 15:08:33  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Postat av: Nännie

Åh, vilka fina kort! :)

Kommenterat - 2009-11-22 / 16:45:18
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: