Jobbelijobb : )

2009-11-17 / 09:13:07
Bara för att jag ställt klockan för att börja plugga i någorlunda tid så ringer telefonen när jag yrvaket säger jag är där 09.45 haha stckars M Så nu är det jag som försöker vakna till med hjälp av kaffet sen bär det av till jobbet =D 10-17 seeen kan jag sätta mig i nya mysfåtöljen o plugga.. hihi

Igår var vi o gratta Micke till de 25 gågna åren =) Trevligt..
Sen blev det till o hoppa i säng är som sagt osedvanligt trött numera så vid 18.oo är det lagom att dra sig tillbaka hmm =/

Annars har här inte hänt mycket.. o fortsatt lugnt lär det bli : )

Först tänkte vi en sån här:
Så skulle vi målat om fötterna på den...





Istället blev de en sån här =) :
Mee like.. Det är en gungstolsfåtölj det absolut bästa man kan ha åå vad jag saknat en gungstol ; )

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: