Önskelista.se

2009-11-16 / 09:25:45


Så sitter man här i sängen med datan i knät och kaffet på nattduksbordet =) härligt är vad de är...
Fortfarande känningar efter gårdagen med en lätt molande huvudvärk men låter det bero på vädret =) Igår lyckades jag trycka in hela boken kraften i mångfalden i denna lilla skalle och måste medge att en helt ny värld brett ut sig framför mina fötter.. helt plötsligt förstår jag varför vissa människor är som de är gör som de gör.. och kan acceptera det på en helt annan nivå än tidigare Härligt =)

Idag skall vi läsa om pedagogik när kaffet är ursörplat bara man vaknat så skall det nog bli bra med den saken.

Christinas önskelista:
Ett kokkärl
En bok med synonymer
Lite sminkpengar
En hjälm
En parfym
Penningar till de där ursnygga skinnstövlarna som jag äntligen hittat ; D

Något kulturellt
Något vackert
Något betydelsefullt
Något utmanande
Något som jag kan leva på länge =)

Skönt när hjälmen ligger högre på listan än parfymen =P
Det mest underbara är att en önskelista handlar inte om några måsten, utan är en lista fylld av drömmar & önskningar..





ojoj inte bara att ligga här o gotta sig inte, T begav sig iväg tidigare denna morgon o nu vill Wilma gå ut.. Gillar att ha en man som sköter den marknära servicen men vad gör man när han inte är hemma längre e ju hopplöst hihi

Xoxo

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: