Trevliga söndag

2009-11-08 / 14:47:20
Thommy är iväg o jobbar själv blev jag väckt något senare än planerat om man sägre så. Men det kan jag leva med.. Tack Nen för den tvättiden konstatera att våran var imorgon o då e jag ju inte riktigt hemma o kan ta itu med den, o inte T heller för den delen.. ?=)

Men det rekomenderas att man tvättar lite då o då för nu är det fullt i torkrummen och ytterliggare 2 maskiner skall startas. 10 maskiner senare o allt är fortfarande inte klart.. men nu får de baske mig vänta tills jag kommer hem nästa gång igen..

Igår blev det en lyckad joggingtur, idag trappträning, imorgon redovisningar alltså stå träning haha
Behöver gå o handla, T kom ju aldrig hem med ingredienserna igår han hade fullt upp med att leka med sina kompisar såå det blev till o svälta.. o nu vet jag inte om jag orkar laga mat gjorde ju 8 matlådor igår o baka tunnbröd för fulla segel..

Känner verkligen att hösten är på G håller så smått på att gå in i min höst/vinter depp period där inget hjälper. hmm segt..

TVÄTTARDAGEN är snart till ÄNDA
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: