Weekend

2009-11-29 / 20:00:45
Igår var Jag o mammi i skövde för att spana in Elins esplanad.. Men som så många gånger förr konstatera vi att få ställen kan jämföras med allas vårt favorit place Överby =)
Tog en sväng o spana in de gamla fiket där jag o T satt o drack cola ett par ggr i veckan under en längre tid ; D *myyys* Väl hemma satte jag mig o kika på "Idol Afghanistan" och förundrades över rivalernas härliga attityt till varandra. Men även hur trångsynt denna befolkniong är i sin religion och sitt leverne. Häftig, fantastiskt familj att stötta en av de tre finalisterna som var kvinna.

Idag blev det en sväng till Grästorp för att kika i skyltfönstren och fira 1:a advent.
Innan dess var Emma här så tränade vi med Lizzy, det gick jätte bra det sista och jag ser fram mot veckans utmaningar... =D 
Avslutade kvällen med en visit hos farmor som bjöd på en underbart god kalvdans *mumma*

Nu avslutas kvällen med Gossip Girls lovely =)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: