Dags att Gadda sig ;D

2010-08-04 / 23:23:48

Har pratat om det år ut och år in och nu kunde jag helt enkelt inte hålla mig längre, var med T som redan bokat in sin tid på Studion för att diskutera mitt motiv :) och jag säger bara fasen vad bra det kommer bli (hoppas innerligt att jag säger likadant när den är påbörjad.. haha) Ja vi får väl se...

Annars händer här inte mycket fortsätter med mitt galna motionsschema och cyklar minst 16 mil per vecka =) I måndags körde jag på med ett joggingpass också och det var hur gött som helst, verkligen välbehövligt...

Nu har T blivit graderad till förste insmörjare då jag måste ha världen mjukaste babyhud på min rygg inför tatueringsstarten, bilder kommer kanske nån gång efter den 17 beroende på hur långt jag kommit. Endast 2½ vecka kvar på jobbet sen börjar skolan och det ska bli riktigt kul.. Behöver verkligen sätta hjärnan i arbete igen, så många spännande arbeten att söka efter jul.. Jag lääängtar...


Xoxo

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: