Alla hjärtans dag!

2010-02-14 / 16:37:24
Tack älskade grannar för att vi får möjligheten att checka mailen =)
Ni skulle se mig nu sittandes vid ytterdörren bland skorna med datan i knät för att få liiiite liiite täckning.. haha

Alla hjärtans dag idag. T körde hem mig så jag var hemma runt 4 sen när han trilla in här vid 8.30 så var det perfekt, vi låg o prata om kvällen, konstigheter, underbara människor. Det var så mysigt att bara få vara så jag gjorde något som strider mot alla principer och låg kvar fast jag inte var det minsta trött. För ett underbart jag älskar dig som avslut.. Alla Hjärtans dag! I Love!!

Nu har jhag super mycket att ta igen men det var det värt Puss på er..

Till er alla, nära o kära..

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: