Full fräs

2010-02-27 / 10:27:35
Då har man precis satt sig i det pyttelilla sätet på swebuss på väg till Linköping, resan kommer att bestå av en föreläsning och extrem hunger då jag inte han hoppa in på pressbyrån och inhandla färdkost :(

Igårkväll var jag o T i Skara med familjen på Buskis, en liten julklapp de bjöd på =) den var grymt rolig skratta så tårarna spruta hihi..

Tråkigast idag: glömde packa kameran
roligast idag: Den som väntar får se =)

T är hundvakt hela helgen så hans enda lediga helg på länge passar jag på att åka iväg. Helt sjukt underbart..
Har även en idé för nästa helg, men jag måste få tummen ur och ringa och fråga om damerna är hemma först för då ska jag o Wilma hem till familjen en sväng och tänkte passa på att hälsa på fler då =) Men får se om jag hinner med allt har 8 föreläsningar och en del att läsa i veckan.. =/

Jaja Hoppas ni får en trevlig helg allesammans =D

Xoxo
Kommentarer!
Postat av: Emma

Hej gumman :)!



Har du tänkt att komma hem i helgen?:) Skulle vara skit kul att träffas, har ganska fullt upp i helgen, men vi ska nog kunna pricka in något! Hoppas allt är bra! Hör av dig om dina planer :) Kram

Kommenterat - 2010-03-01 / 11:51:29
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: