Helg

2010-02-06 / 20:07:54
Nu är det helg natten ägnades till studierna för att få lite fritid under dagen idag.. Vilket blev en massa mys, en tripp till Willys för inhandling av nyttigheter och seda flera promenader med Wilma =)

Så fort jag läst klart det jag skall för dagen, (hamna lite efter nu när jag jobbat hela veckan) så ska jag nog ge mig på att kika lite på tv något som inte händer alltför ofta längre :P T ska ut med klubben så han blir inte så mycket till sällskap men o andra sidan kan han behöva komma ut lite som bara jobbar hela tiden..

I veckan ska vi ev åka o kika på en vovve men vi får väl se, inget som är planerat ännu.. så på en skala 1-10 så ligger det än så länge på en 2a!

Så var det en helrenovering av Wilma också, frågade henne om hon ville bada och vips stod hon med tassarna på badkarskanten redo att hoppa i haha men inte vågar jag låta henne göra det då lär hon ju bryta inte bara ett utan flera ben =P Så jag lyfte så snällt i henne o hon njöt... Sen blev det kloklippning vilket inte var lika uppskattat men, oj så fin hon blev.. Har hittat en superborste till henne som jag bara måste ha... men idag hade ju affären stänkt så jag får väl ta en tripp imorgon om jag hinner.. Den är tom bättre än en karda..

 Någon annan som har erfarenhet av denna??


Nepp nu skall här göras lite vettigheter... Xoxo



Svårt att fatta att det fortfarande är så här mkt snö ute =D     

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: