Gnäll

2010-11-13 / 12:58:46
Om två timmar åker T ut på andra äventyr... och jag måste medge att det drar vääääl mycket att jag vill åka med, men jag vet att även om de pressar in mig i bilen också så blir där inget skolarbete gjort.. :(

Så ett uttalande om detta JAG VILL!!!

avskyr när man inte blivit klar med det man ska innan helg... morr
menmen, resultatet blev klart igår och analysen påbörjades men det är mer meck än man tror... hmm Diskussionen är praktisk taget klar den med så nu ska man bara ta bort det som inte passar in hahaha kommer vara hur mycket som helst säkert, så lätt att man svävar ut...

Åååå T spelar bästare rocken och det gör mig inte mindre avundsjuk direkt... :/

Gnäll
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: