Skendräktig tik och mötet med en smitare

2011-09-01 / 00:00:05
Vem beställde det i detta virrvarr??

Här sitter jag nu trots att jag borde nanat för flera timmar sedan, och detta för att Wilma höll på att bädda sönder sin soffa.. Det är tur att man har elefantöron minsann..

Försökte gå på en promenad med en skrikande unge och denna goa lilla vovve som bestämde sig för att fösöka flyga på en annan hund pga av alla hormoner som velar omkring i kroppen så där var måttet rågat och jag tvärvände och gick rosenrasande hem igen. Väl hemma blev det tyst på dem båda igen. Underligt det där, hemmets trygga vrå..

Hoppas innerligt att fredagen kommer med goda besked då ska jag åka in och titta på stygnen och hoppas hoppas att de tar bort dem! :) Så man kan bli människa igen..
Ja ni ser tre töser med temprament i hushållet inte underligt att T flytt fältet (tillbaka till jobbet) :P

Var ute och åkte en sväng idag dessutom och vi sitter där och pratar om bilar och annat smått o gott som hör underhåll och dessa fantastiskt dåliga sparbössor (citerat) i form när vi kommer till kurvan vid vår parkering som är väldigt smal.. och möter en skåpbil, jag bromsar in för jag ser att det är för trång men skåpisen han gasar på och drar med sig sidospegeln, vilka är oddsen för det?? Jag hade redan hunnit stanna och slänger runt huvudet och tar reg nr. innan han förvinner runt nästa sväng.
Den föraren kommer åka dit för smitning, fortkörning och något mer = indraget körkort! och betala skadorna på bilen. fy så irriterande.. och jag som körde så sakta och försiktigt med tanke på att Lo satt i bilen. :/ Vilket blindstyre.. Nu gick inte bilen sönder på något sätt men det kunde ju gått mycket värre.

Näe får väl försöka sova lite..

Xoxo
Kommentarer!
Postat av: Nen

Det är ett fint smeknamn Jonte gett henne. Det passar jätte bra. Lilla Lo. Om du inte har något för dig åker inte vi hemmifrån förrän kl 11.30 annars kan vi höras när vi är hemma efter läkaren igen

Kommenterat - 2011-09-01 / 07:20:36
Postat av: Nen

Ne jag menade idag =O)

I morgon åker vi till mamma för på lördag är det kräftskiva hos pappa =O)

Kommenterat - 2011-09-01 / 10:20:17
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: