Besviken

2011-02-06 / 16:54:05
Ibland yndrar man hur efterstävansvärt det egentligen är att göra andra människor glada... Ibland yndrar jag om det inte är överskattat, totalt överskattat, så mycket energi man lägger och sen inte få något tillbaka.. :( en del de bara tar o tar o tar... sen undrar de...

Usch så trött jag är på det!!! Att sträva efter något ouppnåeligt!!

Ska sätta mig och klippa ihop mitt examinationssamtl bara jag får tummen ur och kan sluta grina någon gång.. gah! Ett redigt motionspass är kanske vad jag behöver.... Får nog bli så..

Besviken - Missnöjd - Missbelåten - Sur - Frustrerad - Otillfredställd
Xoxo

(Men hemma här hade vi en experiment kväll och färga håret i olika färger, så nu ser man inte riktigt klok ut.. Får bli en sväng till butiken imorgon med förhoppningen att det går att rätta till.. hahaha) men garva gjorde vi både igår o idag.. ;D
Kommentarer!
Postat av: Nen

Det låter inget bra alls.

Inget roligt när man lägger ner massa energi och det blir fiasko.

Kommenterat - 2011-02-06 / 17:43:01  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: