Heeemma aaa

2011-02-18 / 17:28:09
I vanlig ordning så har man precis kommit hem, träffade T i säkert 2 min innan han begav sig ut på egna äventyr.. Det finns som sagt en orsak till att jag tycker det är skönt att åka bort även om det tar emot precis innan.. och det är att du behöver aldrig vara ensam. All denna egentid, jag vet ju inte riktigt vad jag skall göra med den. Men det kommer ju ändra sig såklart ;D

Malmö var super mysigt och jag invigde den nya citytunneln idag (annars har jag promenerat från boendet till skolan morgon och kväll...) kändes nästan som att vara utomland awsome!!
Åkte med sj hem, men tåget var trasigt så min vagn var inte med utan jag fick hoppa av i Helsingborg och ta en buss därifrån, tilläggstiden skulle vara på 10 min men blev istället 47 min. mhmm liite segt när man sitter på en buss ju.. Det var trångt, dålig ventilation och det bubblade obehagligt i magen av att sitta så länge i det trånga utrymmet bläää....

Men nu e jag hemma o på Söndag vankas det dop myyys :))

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: