Hemgång

2011-02-10 / 21:44:59
Imorgon är sista dagen av praktiken och den underbara mannen kommer och hämtar hem mig :)) Sååå glad..
Har haft 5 toppen veckor hemma hos mammi o pappi.. Inte någon ensamtid här inte ;D
Praktiken har även den varit toppen och jag stortrivdes. På så vis är det synd att det är slut nu.

Nu sitter jag och tittar på Svensk Maffia och faschineras som vanligt över alltihop.
Har ju läst boken redan, men det är ju alltid lite häftigt då att se det på tv.

På måndag är det Alla hjärtans dag: Vad ska ni hitta på för mys??
Jag vet att en surprise väntar men inte vad. ;)

 Love

Själv har jag en överraskning till T som jag verkligen hoppas blir uppskattad, men det brukar ju vara så att när jag planerar något blir det inte klart i tid. Så nu hoppas jag verkligen att Posten sköter sina kort rätt. För min surprise är skickad den vägen hihi men det verkar som sagt bli försenat ;/ Vi får väl se...

Xoxo
Kommentarer!
Postat av: Josephine

Ja det måste ju vara någon, fast tror det kan vara som så att när han sitter och lyssnar framför datorn så pekar han på en låt som han vill lyssna på och då har det väl blivit så att det råkat vara den :P Sen är han ju inte dummare än att han associerar bilden till låten, hihi.

Men får nog försöka att prata bort den så gott som går och inte lyssna på den helt enkelt :)

Ha en bra alla hjärtans dag imorgon...

Kramkram

Kommenterat - 2011-02-13 / 09:25:39
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: