Underbar helg..

2011-07-18 / 21:42:30

Jobbade lördagen och sen var jag helt slut ;P Men vi rensade ur garderoberna, källaren och bokhyllorna för att sälja av lite prylar som mest ligger och skräpar, GÖTT, en gubbe som var helnöjd och tjatat om att vi skall göra detta i flera år. Du vet att man inte kan ta några psylar med sig till himlen.

Söndagen var en siktig sjusovar dag underrbart, det regnade så vi var inne hela dagen typ, sen spelade vi spel i timmar och skratta så tårarna spruta hihi Var så länge sedan, vet inte vad jag gjort utan T just nu.


Räkan sparkar och fumlar runt som den fick betalt för det :P men är fixerad detta gjorde iaf. att vi hade en riktigt uppesittarnatt och tittade på morden i midsummer, så gjorde T nattamat myyss, nu ser jag ju honom inte på resten av veckan typ för han jobbar både kvällar och nätter. Bästa är att han kommer hem en sväng mellan passen.

Så idag var jag hos bm och mätte, vägde mig ;/ blä och lyssnade på hjärtat, skall visst tillbaka på fredag för mitt blodtryck har stigit till medel nu istället för att ligga lågt, verkade inte som att det var något men en extra koll skall vi göra. skönt tycker jag allt att det är. Så har foglossningen kommit nu som gör att jag inte känner för att röra mig riktigt så mycket, men minst en promenix om dagen för magen. Känns helt galet att det är så nära nu...

Sen kom jag äntligen iväg till biblioteket och fick lånat 4 böcker, attans en redan läst. Men intressant. Tog en promenix med Wilma för att inte störa t när han sov (är ju nackdelen att man måste vara tyst, inget städande och plockade här inte)

Nu skall jag bara softa resten av kvällen, Wilma är klar för natten, jag funderar på att färga håret nu när jag har lite ork.... har ju änna sovit bort större delen av dagen men vi får se...

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: