Då har man en examen inom yrkesproffesione...

2011-06-01 / 22:51:04

Då har man en examen inom yrkesproffesionen Studie- och yrkesvägledare vilket känns helt overkligt och häftigt på samma gång 0:) Under dessa dagar i Malmö har vi varit på bio och tittat på en väldigt djup film om ett bröllop och jordens undergång, varit på tempo och ätit världens goaste mat.. Dreglar bara jag tänker på det B-) skrivit tenta, haft redovisning, skrivit in mig på ams och fått hjälp av världens underbaraste personal där, blivit påmind om att jag fortfarande är ungdom, varit på champagnefrukost med kursarna och avslutningsvis stått i kyrkan och mottagit ett kuvert som bevis för genomförd utbildning. Sedan satte jag mig på tåget hem som fick tekniskt fel efter lund och där stod vi i 2 1/2 timma innan vi kunde fortsätta färden mot gbg. Men jag fick iaf. vattnet gratis för det förstod mannen i bistron att jag verkligen behövde :-D Så istället för att vara hemma tid 22 och hjälpa T med de sista inför morgondagen så dimper jag innanför dörren 00.30 förhoppningsvis.. Tur att T ordnat med allt inför kalaset när jag inte kunnat <3 det jobbigaste med alltihop är att jag inte hade mina fantastiske strumpor idag så jag kommer inte få fötterna i skorna när jag ska kliva av tåget och jag kommer ha så ont i ben och fötter så det blir inte mycket sova av det inatt :-/ ska bli så skönt att komma hem, även om dessa dagar har känts som hemma B-) Xoxo

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: