Här behövs ett nytt röj i hemmet

2011-06-12 / 13:00:35
Här behövs ett nytt röj i hemmet, men efter att T åkte så orkar jag bara inte.. Har jobbat två dagar och är helt slut.. Att sitta i kassan det känns men igår var jag "på golvet " vilket innebar att grilla och plocka varor något som jag sysslat med i flera år men ack så tungt det var att göra nu.. Vagga hem som en pingvin av ömmande fötter och värkande armar..  hujeda mig att det blir det inte mycket mer av :P  hihi

Så skulle Wilmisen ut, ja allt tog en evinnerlig tid. Jag och Wilma, helt klart, längtar efter att han ska komma hem.. :)

Om man skulle gå ner till källaren och boka en tvätt tid så något är som det ska här hemma :))
Fint väder är det också men min cykel är inte hemma ännu, fick ju punka på den förra tisdagen och det tar ju lite tid för en såå upptagen man att fixa till det... (tror alltså att han glömt bort den) men snart kanske den är hemma igen.. Kan lova att det är 10x skönare att cykla än att gå.

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: