Tisdag

2011-06-28 / 21:36:02
och tröttheten är total... Men det kan bero på jobb och slitandet i tvättstugan igår... och promenaderna med Wilma som kommit att bli några fler dessa dagar :P

Sen har jag frossat i vattenmelon så magen värker men gött var de.. ;) De säger ju att man skall äta vätskedrivande men kanske inte riktigt sååå mycket hihi



Kunde liksom inte hejda mig...

Har upptäckt några små otrevligheter så här i dagarna som retar mig en gnutta men inget som jag inte kan leva med just nu.

Var på biblioteket och vad hade de gjort om inte stängt tidigt hur ett bibliotek nu kan ha mage att stänga tidigare bara för att det är sommar, så nu får vi se om jag orkar mig dit innan jobbet imorgon.

Fint väder har det varit och Wilma gnäller av värmen, insekterna som stör henne och att inte husse finns hemma att fixa allt.. Våran klippa som bara löser allting.. Häromnatten kom han hem bara för att jaga ut nattfjärilen som gav mig skrämselhicka.. hua mig för dessa djur.. Wilma däremot tyckte nog jag var superlöljig, suckade och gick in till sig när jag stog o gallskrek hahaha

Nu skall vi snart ut igen för att gå på kvällspromenixen så jag kan trilla i bingen sen, så kanske jag hinner träffa T imorgon en sväng, när man väl vant sig vid att de är hemma så blir det så konstigt när de är borta och vice versa..

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: