Nemas problemas...

2011-11-07 / 18:17:00
Nemas problemas var det med hennes ögon och ingen kan säga vad det skulle kunna vara, allt de säger är bara att det är ju väldigt konstigt!
men vi ska på återbesök, så hoppa jag in på jysk för att köpa handdukar, som utgått ur sortiment men de hade dem på lagret och vad händer när de fått fram dem, jo jag tvekar köper dem inte och gud vad jag ångrar mig nu!! suck
Men jag hittade en variant av creme fraiche som jag kan äta, kunng markattas kosta baaara 40:- den får ätas med andakt S) Löjligt dyrt allting, ska bli så skönt att få återgå till ordinarie kost sen + att man får bli så där rund o go igen ;P Första rätten skall vara pizza med extra, extra, extra ost! De e la Gööött haha
Fynda iaf ett par byxor till Lo för 20 spänn super nöjd.
Jo imorgon blir det tjejträff och på onsdag föräldraträff och på torsdag ska jag in på undersökning hmm
Veckorna bara springer ifrån mig..
Ikväll ska jag unna mig riktigt mat Makaroner och stekt falukörv med grädde :))
Väntar bara på att det ska bli ny dag, inväntar prylar på posten å jag längtar.
Ne dags att göra Lo klar för natten så man kan få egentid att äta :D
Xoxo
Kommentarer!
Postat av: Nen

Funkar inte din telefon eller????

Inget svar på sms å inget svar när man ringer.

Kommenterat - 2011-11-07 / 18:34:00
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: