Lilla landet lagom

2011-09-10 / 22:53:45


En snabbvisit blev det ;)) Underbart, så fick tösen lära sig använda napp också för gud som hon skrikit.. hoppas detta fungerar nu bara...

Ikväll var vi på kräftskiva, det var toppentrevligt men det blev inte mer än 1½ timma för sen hade de fått i sig så många nubbar så det blev ju ohanterligt :P Även om nu lillan sov sig igenom allihop och fortfarande gör det så...
Och jag fick frågan om jag hade något under ögonen eller om jag bara var trött och det var påsar haha den var ju rolig, jag gned lite fint under ögat och svarade det är nog dessvärre påsar under mina ögon :/ allt täcker inte sminket utan då får man retuchera i datan eller hur... ;D

Något otrevligt som var när vi kom hem var en massa grus utanför dörren som inte var där när vi gick hemifrån, det är tur att vi har Wilma som vaktar bostad och oss med för den delen... obehagligt...

Näe menas gubben pimplar vidare och vet vart han kommer få tillbringa natten så tror jag faktiskt att lillan och jag kryper ner i den stora sköna bingen..

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: