Landet

2011-09-28 / 19:53:58
Har haft  några toppendagar på landet :)
Matilda kom ut och hälsade på med lille Affe som inte är speciellt liten längre så nu ska jag inte gnälla över att Lo väger.. hihi..



Idag blev T officiellt pappa efter påskrivna papper och så var vi på BVC och fick en ny OK stämpel i rumpan på Lo. Ska fortsätta med mjölkfri kost för lillfisen är allergisk mot mjölkprotein.. Så nu ska man lära om lite... Men hon har blivit så fin i ansiktet och mycket trevligare om kvällarna, för att inte tala om nätterna då jag bara behöver mata henne 1 gång, hoppas verkligen det håller i sig.



Inte behöver hon frysa om fossingarna heller nu med raggsockar och lillebrors mockasiner.. inte dåligt det ;D



Så kaxig är man 6 veckor gammal på G till systembolaget hehe
Sen var jag och svärmor på torget och spana och där fick lillan en supersöt topp inne i en av klädbutikerna.. Tror att det är någon som skrutit om att hon skulle bli farmor för hela torget..

Sen har jag inhandlat koppar till tuttarna för det här funkar ju bara inte, läcker ju som ett soll, rekomenderas skarpt till den som gärna vill fylla ut BHn eller bara känner att det är sexigt med 50-tals strutar haha ska ta en bild på det imorgon batterit i kameran är slut nu..

Ikväll ska vi ha mys hemma när T kommit hem, bara hon somnar i någorlunda tid (hon sover liksom nu)

Jo så har jag bokat in mig på sminkrådgivning den 14/10 ;)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: