Oct. 13, 2013

2013-10-13 / 00:05:50
Igår var det mys för hela slanten :) När jag kommit hem efter en grym dag på jobbet bestämde vi oss för fredagsmys så det blev hyrfilm, gottepåse o glass. M blev helt galet glad när hon insåg att hon skulle få glass och sprang omkring och skrek med förpackningen i händerna - mamma kolla glass! Pappa, min glass... osv... ♥♥ going alltså..
när hon väl lagt sig tittade vi på filmerna: bättre före och 12 rundor.
Den första filmen ingav allt ett par goa skratt som ex. Ja när man var yngre kunde man ju skriva hela sitt namn i snön, nu får man vara glad om man lyckas skvätta fram sina initialer mellan benen (en äldre man berättar ståendes vid pissoaren).
Sen blev jag så dålig så det var bara att krypa till kojs.
idag har T+M varit i stan medan jag städat o sovit middag. Tog en super kort tur på hojen bara för att carpe diem. Men det känns vill jag lova suck.

Näe imorgon hoppas jag vara piggare för vi ska tvätta en himla massa sedan sticker T som vanligt till jobbet. Söndagar har blivit så trista sedan han började på detta jobbet :/

Nattinatti
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: