Andra semesterveckan

2008-08-26 / 15:16:19
Hemkommen o på relativt glatt humör.. =/ Jag o Jennie var iväg till ortopeden igår för att hämta mina sulor o han va lika fin denna gång som förra men hade definitivt fullt upp =)) Ska ut o provjogga med mina nya skor o sulor så fort huvudvärken försvunnit, drack inte kaffe i tid idag eftersom jag inte vakna försen kl 13 Wilma har inte sagt ett pip.. Sen satte jag mig för att ringa runt till hotell o vandrarhem i Malmö men det var ta mig tusan fullbokat överallt nog för att jag visste att jag var sent ute men trodde inte det skulle vara så illa.. Fick tag på ett hotell i centrala malmö nära både högskolan o centralen ett riktigt första klass hotell som kostade därefter får väl se det som min lilla lyx grej eftersom vi inte åkt någonstans detta året =) Men det kommer svida i plånboken =/ Nästa gång jag åker dit ska jag sova hos en bekant men man vill ju inte tränga sig på eftersom jag inte känner henne så väl o hon bor i en liten etta men en natt ska väl gå bra.. =D

Grabbarna klarade halkan så de närmar sig kortet med stormsteg nu =p känns riktigt bra..

Denna dag ska jag fixa lite fina kort till den nya ramen som T köpt till mig o om jag orkar ska jag plantera om växterna i sovrummet är verkligen dags nu (jag ligger efter T har redan fixat med sina växter så det är bara mina kvar.. (ska ha plastväxter istället, om jag inte kan få grabben till att ta hand om mina också =P )) Vackra att se på men jobbiga att ta hand om..

Ska lägga ut snyggkorten på mig o brorsan när vi glider omkring på go carten hemma hos farmor *asg*

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: