Sommaren 2014

2014-08-06 / 00:46:27
Jag fick för en stund sedan en riktig aha vad denna sommar passerat fort och jag som inte gjort något.. eller...
Jo men visst har vi det :-D
Landet - helt underbart
Mil eftet mil på cykel med mini till olika badställen i och runt staden.
Hälsat på vänner.
Kört hoj på både korta och längre turer.
den längsta till Malmö och tillbaka.
Badat, en dagstur till danmark och strosat. Suttit på fik och sippat på kaffe läsandes. Stått på bibban och chillat.
Varit på restaurang med mini och mycket mer. Så visst har vi gjort en himla massa och jag vill bara inte att sommaren ska ta slut :/

Om några timmar börjar min första arbetsdag och mini skolan. Det jobbigaste av alltihop är att hon sover sin första natt hos T och jag vet att hon saknar sin mamma lika mycket som jag saknar henne :( Min älskade lilla tös!

Usch tårarna har rullat under kvällen och jag kan inte sova bara för att hon inte är hemma. Kärlek!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: