En getonge jag går in =)

2008-08-01 / 18:51:56

Idag är det fredag, jag o Thommy har haft mys varje dag sen jag kom hem =)) Igår hade vi picninc i solen med bullar och kakaor o vin, jag var så nöjd, så nöjd.. sen åkte jag med svärmor o hennes paps till yankee cars för o kika på var de låg, där ska det festas imorgon, många bilar, band som spelar, dj o en massa mer.. 
Dagen innan det var vi på långpromenad ihop hela familjen.

Har suttit o kikat på lite nya grejjer till bostaden, ska inhandla en ny matta till vardagsrummet är tänkt o lite små prytslar till lilla rummet =D såå överens.

På jobbet blev jag getingstucken idag rätt i arm muskeln, jag o en till höll på att städa lastbryggan, lika rädda för de där små surrande sakerna båda två o de tog oss 4 timmar pga dem. O när vi nästan vara klara satte den sig på armen, som tur var hade jag så mycket adrenalin som pumpa i kroppen att jag inget märkte något förren jag lugnat ner mig då började det värka på riktigt, fy sjuttan.. Så var snyggingen Morgan inne idag o hånade oss som vanligt (ni leker för fullt ser jag) (ska han säga när jag o han sprängde en ruta på jobbet var han lika seriös som en galen 10 åring *asg* men så går det när man har grönsakskrig) menmen det var på den gamla goda tiden det..

Nu ska jag glo lite på tv, Mikael ska komma hit om en stund, då blir det filmtajm.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: