Ett avslutat kapitel..

2008-08-17 / 14:58:33
Avslutningsfika, det var definitivt inte dåligt det, Ingemar bjöd mig på Page så satt vi där o tjöta nästan en timma =)) Han tyckte att jag kunde behöva det.
Hade en sån där underlig fjäril i magen idag.. hmm..
Orkade iaf inte gå till axess efter jobbet helt slut så jag ska ta o ringa vårdcentralen  imorgon istället.

Har äntligen påbörjat min semester, så nu är den nedräkningen slut o vi kan påbörja nedräkning till skolstart fast det ska jag vänta med i åtminstonne 1½ vecka till =D o bara njuta av att vara ledig.

Så ska jag väl till o träffa Mickan o Jessie nån gång nästa vecka över en bit mat o lite gott vin de kan bli riktigt trevligt..

(Undrar om jag kommer få jobba extra på de där helgerna sen eller om det verkligen är slut..)
Kommentarer!
Postat av: sandra e

åh, vad kul! vad ska du plugga?



Kram

Kommenterat - 2008-08-18 / 19:45:14  | URL - http://sandraochanders.webblogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: