Söndag

2008-08-03 / 16:39:39
Idag har man jobbat, bara två dagar kvar tills man får en dag ledigt.. =) Även om jag inte borde känna någon bitterhet över jobbet när jag bara har två veckor kvar så känns det som en evighet..

Har gått  o haft ont i magen hela dagen, vete fanken vad jag ätit för konstigheter.. =/ men förhoppningvis går det över med lite riktig mat..

Igårkväll blev de inge partaj jag var så trötter så jag la mig halv 4 på em sen var jag bara uppe några timmar käka, såg en komedi o käka godis med min älskling, hel mys (så det var ännu en lyckad kväll) =D

Nu ska vi ut o gå med lilla Wilmisen om fem minuter =)) passa på när solen skiner för det har regnet hela dagen, tom så det regna in på jobbet =))
Rumskompis hade vi bara en vecka för han flyttar ut imorgon, har inte ens märkt av honom då han jobbar så mycket tror jag träffat honom två gånger på en hel vecka.. sånt e det..

Ha de gött..
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: