Söndag/Måndag

2008-08-11 / 16:55:58
Ja, söndagen var minst sagt lång.. blev väckt o började tvätta ganska tidigt, gullig granne har vi som lät oss ta över hand tvättid när T som vanligt sett fel.. Matilda åkte ganska tidigt så hon missa bakismaten, blev jag, Jennie, (hon lyckades passa in sig i musbyxskaran trots att hon inte var med ute.. =P , Thommy o lille Voss, som var på Mitt kök o käka.. Sen blev det film o godis, men tog en himla tid innan vi fick börja titta ¨på filmen som var tänkt efterso Micke jobba så..

Idag är jag nästan lika slö som igår måste jag medge, o mår lika illa.. (man e inte 18 längre..) =D
Så det var jobb som vänta ´nu e de bara 5 dagar kvar (hur många jobbar på ett ställe där chefen säger när man sagt upp sig att man är en svikare, skön inställning till sitt jobb.. =)

Nu väntar clementinen i kulet...

Ha de gött..
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: