Tisdag

2008-08-05 / 21:25:57

Idag har jag varit piggare än på länge, nog för att magen inte gett med sig, men det är magkattar som vanligt.. men idag var första gången på två månader som det fanns mat i kylen till en riktig frukost.. Igår körde vi familjen till flyget, sen var vi o storhandla det är bland det bästa jag vet att köpa mat till bra pris (kan det ha med mitt yrke att göra, att jag svart på vitt under tre års tid sett markanta prisökningar på mat). Men som sagt frukost =)

Så eftersom jag blev så illa tvungen at jobba imorgon igen och utökar passet från sju dagar till nio dagar innan ledighet så ringde jag Jennie efter att jag hade badat så åkte vi till gamlestan o shoppade lite, hittade en jätte gullig hund bädd som fanns i Wilmas size så den köpte jag (matchade inte riktigt mitt rosa rum men jag tror banne mig att vi ska ha den i vardagsrummet så hon kan få ligga där när jag glor på tv givetvis efter att hon slutat löpa, för det är en plåga o så mycket tvätt som blir..

Inte vet hon hur man städar efter sig heller, ändå har vi pekat, visat, berömt men inget hjälper (fungerar jätte bra i början av perioden men sen är det precis som att hon lessnar, o bara skiter i det, hopplösling är våran lilla bebis..)

Ska kika lite på tv innan sängen väntar =)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: