Lååång dag igen..

2008-12-17 / 00:06:14
Jobbat från 7-16, gick på stan o köpte de sista julklapparna var på bibl. för att låna en bok som inte fanns så då åkte man hem.. fick mat av gubben när jag kom hem o trött som fan.. =/ hade tänkt jag skulle fått prata lite med T men här blev ingen egentid o han satte sig vid dumburken.. så nu ska jag pila ut med Wilma och sen nana för jag e så trötter slitit som ett djur hehe men kul har det varit och jag har lärt mig en massa nya saker och lyckats hålla mig lugn när de "dumförklara" mig men vad gör det om 100 år när allting kommer kring... Imorgon är det till att förhoppningsvis ha allt klart inför intervjun, tur att jag titta på föreläsningen precis för den gav en hel del info. men det var lite segt satte mig kl 21 o den var 3 timmar lång.. jaja nog om det.. natten på er

XOXO Christina

 
haha så här känner jag mig ofta sittandes framför datan..
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: