Tentan tar kål på vem som helst..

2008-12-11 / 22:04:25

Hejhej på er vilken vecka, har pluggat extremt för tentan varit sjuk och hängt inne i stan.. Idag började jag med skrivningen och är inte klar på långa vägar, men orkar inte sitta längre började kl 08.00-18.30 med 2½ timmas uppehåll.. men har två dagar kvar på mig.. =) ska ev. ut imorgon om jag bliur klar i tid,.. =) för då kan man ju slappna av..
Annars då, jag o nen skulle gått till hemköp men M var snäll o körde oss till Willys, såå trevligt jag var på världens bästa humör har inte haft mat i kylskåpet på två veckor.. o knappt mer i frysen, så man kan lugnt säga att vi haft en svältperod.. o då blir man glad när man ser mat igen =D Så tack till er där nere..
Vid frukosten denna morgon blev det en skiva knäckebröd med smör och en kopp te.. det kändes fattigt.. Så direkt när vi var hemma från Willys gjorde jag ugnsbakad endive med skinka o ost och lite potatismos.. var såå gott =)

Imorgon kommer de för att suga ur alla avlopp och jag ska plocka ur allt ur klkskåpet, från toan o från badrummet, de kommer ju ingen normal tid utan klockan 8 så jag lär ju få gå upp klockan 6.
Söndag så ska man tvätta vad som hänt mer under veckan det kommer jag inte ihåg tyvärr känns som ett enda töcken.

Nä nattinatti Wilma ska ut på promenix..


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: