Spännande kväll..

2008-06-24 / 22:40:50
Idag hade Jennie & Mikael varit och hämtat nyckeln till sin nya lägenhet så vi fick komma ner o kika på den. (Är två trappor nedanför våran) Den var jättefin och jag är verkligen glad för deras skull =)

Under dagen jobbade jag och tyckte märkligt nog att det kändes lite underligt då man varit saknad av både chef och arbetskamrater, tyder på att man gör ett bra jobb.. men sen när jag kommit hem o lekt lite med Wilma och pratat med Thommy så blev jag så himla trött o då satte det igång igen den ömmande jobbiga mensvärken som gör att det tar hundra år att somna. Hände samma sak igår och sen vaknar jag av att det kryper i benen.. blää detta är den värsta mensvärken jag haft på flera år.. magen ser ur som en riktigt stor ballong nästan lika stor som Jennies gravidmage.. suck.. o inte verkar tabletterna jag öste i mig göra någon större skillnad..

Hoppas det blir bättre snart, imorgon bär det av till stan när lönen har kommit ska kika på en ny kamera inför paris resan med familjen =)

Ha de gött alla...
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: