Jag vill...så mycket..

2008-11-25 / 13:02:54
Idag vill Christina åka in till stan =) helst backa för hon har sett något hon gillar där.. men vi får se... har en del kvar att göra hemma först o gå ut med Wilmisen så klart för hon vill definitivt ut o ta nya tag i skogen.. hitta något spännande där i förrgår som vi behöver undersöka vidare på =P äta bör man ju göra också tiden bara rusar iväg hehe men jag ska hinna massor, har precis betat av en föreläsning så..


Det blev ingen stadsresa, efter att jag varit ute med Wilma o duschat så hade klockan hunnit bli alldeles för mycket så jag hoppade det o lagade en mys middag istället som blev precis tajmat med att T kom hem.. =D sen var det till o plugga en stund till.. är så grymt intressant det jag läser nu så jag kan nästan inte slita mig hade det inte varit för att man blir så trött av o sitta o läsa så länge så hade jag fortsatt men det är bara 2 kap kvar o sen ska jag börja titta på fätarbetet så man kommer igång med det.. =)

Ha de bäst..
 
XOXO
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: