Besök o plugg

2008-10-16 / 09:12:04
Idag får vi fin besök, Jossan kommer hit o hälsar på.. Ska bli jätte roligt har ju inte träffats sedan midsommar =D

Får sitta o plugga lite innan bara så att man inte behöver göra allt ikväll.. Dessutom är det inte direkt så att jag har tillgång till dator nu när min är på reparation, inget ont om det alla teknikprylar går sönder förr eller senare o jag blir inte sur för det =) men det skulle definitivt underlätta om jag fick låna den fasta datorn i hemmet lite mer =P

Nu ligger T o sover så då får man passa på.. haha.. he didn't see that one coming..

Igår kväll satt jag o spela lite vid datan, de höll på med ett bilspel o de tyckte jag var roligt =) Blev  riktigt förolämpad när nån kommenterade att jag skulle spela o att det absolut måste vara Sims. Ha så den nissen fick jag talat med =P

Nepp dags att sätta igång..                                 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: