Denna dag är redan passé

2008-09-29 / 10:14:41
Skulle gått upp super tidigt men icke magen ville annat så jag har banne mig legat o snoozat i 2½ timma innan jag tyckte att det fick vara nog.. Fick precis sms om att mina grejjer kommit till butiken så jag ska nog pila dit o hämta dem lite senare så ska jag nog prata lite med chefen också om jag lyckas ta mig i kragen =/ vi får se om jag lyckas.
Snacka om att man förstör för sig själv när man bryggt super stark kaffe sen då för att vakna så man kan sätta igång att plugga.

Uppdatering:

Dagen blev inte riktigt som planerad, trots att jag fortfarande har ont i magen så blev jag glatt överraskad när T bjöd mig på bio o såg bangkok dangerous, inte så noga vad den heter bara att Cage är med i den och att han valde den filmen för att han vet att jag gillar honom =)

Nattinatti
Kommentarer!
Postat av: Anonym

Va roligt att det var en sådan trevlig överraskning. Själv satt man ju här hemma å tröka själv. Det ser inte ut att bli någon bättre utgång för denna dagen heller. Kram

Kommenterat - 2008-09-30 / 11:26:56
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: