Dominant schäfer på språng

2008-09-12 / 11:19:51
Denna dag ska jag prova allt för att få årtal att fastna i skallen =P
Kommer hålla på till klockan 17 sedan blir det till o göra sig iordning =)
Ska ut med tjejerna ikväll o käka o vina o öla lite kanske..
Var o hälsa på dem i torsdags o vad det var härligt, det är inte ofta man träffa människor
som skiner upp som solar när de ser vem det är, men jag har uppenbarligen lyckats både en o
två ggr för det har hänt flertalet ggr denna veckan..

Vaknade faktiskt med huvudvärk denna morgon men det beror säkert på att jag mått så där lagom bra denna vecka
är nog så att det har varit mkt på en o samma gång..

Började med att lalla omkring med WIlma ute på morgon promenad o då höll vi på att bli anfallna av en schäfer de va ingen hit! Hjärtat pumpa  sju ggr så snabbt som vanligt o Wilma var inte så liten hon heller för den delen =) Anledningen till att vi aldrig blev anfallna var den att schäfern bor bakom ett jätte högt staket men en vacker dag kommer han att hoppa över det där staketet, för stackarn slänger sig upp o hänger i det för att titta över o morra o allt de där..Sen när vi kom in var de bara till att dra igång kaffet o klippa klorna på Wilmisen köpte en ny klosax till henne när jag o Jennie var på coop o den var mkt bättre så nu ska jag hiva den gamla som är runt 30 år..

Dags att sätta igång..
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: