Lugn söndag

2008-09-14 / 14:19:58
Både jag o T sitter o pluggar för fullt, skönt när båda gör det så slipper man bli sugen på att göra en massa annat, har suttit på balkongen o solat o läst i 2 timmar nu så det kändes som det var dags för en liten break.. =)

Funderar på om man skulle ta o gå ut o gå en sväng nu eller sen men jag e så förbaskat trött man e ju inte 20 längre o baksmällan sitter oftast kvar i mer än en dag, varav det blir mer o mer sällan som man går ut o dricker..

De senaste 2 veckorna har jag antagligen gjort mer än vad jag gjort de senaste 2 åren den känns lite skum.. Även om man jobbat och utveckalts som människa. träffa underbara arbetskamrater som kommit o gått känns det precis som tiden stått still.. Kommer det alltid vara så när man jobbar för i sånna fall vill inte jag jobba nån mer gång i hela mitt liv..
Kommer man bli lika bunden igen eller kommer man älska jobbet man har o kliva upp med ett leende varje morgon när klockan ringer o tänka idag ska jag åstakomma en förändring...

Detta tål att funderas på..
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: