Malmö dag ett

2008-09-03 / 20:19:54

Dagen började klockan 04.15 med att jag kravlade mig upp ur sängen, efter bara 4½ timmas sömn.. bara för att jag inte kan slita mig från dumburken när jag väl satt igång den o alltid envisas med att se färdigt alla program jag påbörjat.. hmm sen sprang jag till vagenen i tron om att jag var sen, men det var jag icke utan snarare 10 min tidig.. hade sedan hoppats att jag skulle kunna sova på tåget men där knarrade stolarna o det gick inte att fälla sätet så blev inget med de..

Väl framme satte sig jag Anna, Karin o Nirvana o fika innan föreläsningarna började klockan 10.15.
Höll på till klockan 12 så var det lunch, blev en mysig liten restaurang i gamla stan, för att sedan fortsätta lyssna på en man som pratade ner i ett skrivbord o läste för sig själv i micken, menmen har en annan föreläsare imorgon.. Då ska det handla om kommunikation o samspel mellan människor =)

Ikväll orkade jag mig knappt utanför hotellrummet så det blev en marabou och en tiding så ska man väl nana snart för det ska till att man kommer upp i tid imorgon..

Så tacksam över att jag köpte all den där frukten igår som fick bli kvällsmat idag.. ser iaf fram emot frukosten imorgon =)

Kommentarer!
Postat av: Nen

Verkar ju inte gå någon nöd på dig inte. Hoppas att du trivs bra på ditt svin dyra hotell. Längtar tills du kommer hem igen. De e lite tomt här med massa sjuklingar som bara tycker synd om sig själva när det i själva verket är mig det är synd om =P Kram

Kommenterat - 2008-09-04 / 17:53:45  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Postat av: Christina

nee, det gör det väl inte direkt, men det ska bli skönt att komma hem nu.. börjar änna få hemlängtan.. Så klockan 17.11 sätter jag mig på mitt X2000 för en snabbare och bekvämare hemfärd =P o nån utekväll blev det inte, skönt de med tanke på hur död jag är så jag kanske plingar på ikväll.. you never know..

Kommenterat - 2008-09-05 / 13:16:42
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: