Snyft

2009-12-09 / 18:41:17

vilken hemsk dag..
Åkte runt för att kika på klappar, begav oss till Ikea för att köpa läslampan till min fotölj..
På vägen hem råkar jag bryta av blinkersen, skit!
Sen inser jag att mobil/hemtel är bort!
För att avsluta med att lampan är sönder när jag ska plocka ihop den hemma..!!

Så imorgon blir en ny tripp till IKEA för att byta lampa suck
o för Ts del en tripp till skroten för att fixa en ny blinkers...

En sån kass dag, tur jag har T som med ett leende tagit sig igenom den vid min sida.. =)



Life is like a dick, When things get hard FUCK IT!         

Kommentarer!
Postat av: Josephine

Åh fy, det låter som en jättejobbig dag. Men verkar ju som oturen ("som alltid kommer i 3") ändå kommit i sina 3 ggr. Hoppas det var allt för denna gång :)

Ta hand om er.

Kram kram

Kommenterat - 2009-12-09 / 18:50:34
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: