Underbar dag

2009-12-02 / 21:27:46
Haft en helt underbar dag.. Först parktik och visserligen mindre lyckats en vidare hem till Emma o kika på Prylen som e så fin =D Kändes toppen.. Så direkt när jag kom hem begav sig jag o papps ut o träna o jag visade det jag gjort under dagen fast med Lizzy o Emma! det gick HUUR bra som helst ;D Stolt ägare till Lizzy



Sedan provade vi med Chiquita och det gick riktigt bra inget stegrande idag inte.. Börja smått.. =D Hon backade och gick på volt utan att söka sig in till mitten hihi är så härligt när man ser framstegen =)

Nu är det lugna gatan här och efter Greys blir det natten så man orkar med morgondagen.. ne det var ljug för jag måste fixa klart inför lektionen så jag kan berätta vad jag ska göra om nån frågar hmmm

Det var något annt jag ville berätta också men...

Xoxo
Kommentarer!
Postat av: Gubben

Mizzz ya baby =))

Kommenterat - 2009-12-04 / 02:56:17
Postat av: Emma

Hejsan! Va kul att de gick så bra med träningen!!! Visst år de kul när man ser framsteg! Ni är så duktiga, är en stolt tränare!! Hoppas allt är bra så ses vi på lördag, så får vi öva lite mera. Kram

Kommenterat - 2009-12-04 / 14:30:39
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: