Trött på privat!!!

2009-02-02 / 09:23:22
Ja här har man varit uppe sen 7 denna morgon, varit på gymet o solat, ätit en trevlig frukost i morgonmörkret och sen pös jag ut med Wilma på en joggingtur, för om 10 min ska jag börja plugga.. men väl ute så ringer mobilen och jag hann ju inte direkt svara välklädd som man är när det är minusgrader ute så det blev ett missat samtal.. men de e lugnt jag kan ju alltid ringa tillbaka om det är något som är viktigt..hade kunnat om det inte varit privat jävla nummer kommer hem och ser att samma person hade ringt hem först.. känns som att det skulle kunnat varit viktigt då.. jag blir så trött!! Men inte kunde man prata in ett meddelande så jag visste vad det gällde heller näe.. överskattat!!!!

Var jätte skönt att komma ut idag och nu är helgen planerad, skönt när folk är uppe och planerar innan 7 på mornarna.. men gulligt.. Vi hörs väl senare..
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: