Lugnt i min lilla vrå..

2009-01-27 / 18:12:20

Idag har man varit o solat, ute o joggat med Wilmisen måste nog säga att hon mår mkt bättre nu =) Denna morgon kom hon med basketbollen o ville leka då är det på rätt väg, sen när vi var ute så var hon inte alls så gnällig som hon varit de senaste veckorna..

Nu ska jag lägga mig i ett varmt välbehövligt bad som T tappat upp till mig innan han åkte.. =D
men ska bli skönt när han kommer hem igen...

XOXO Christina

Kommentarer!
Postat av: sandra

hejsan.. så kul att du oxå har en blogg att följa.. de va ett antal år sedan man såg dig.. va gör du nuförtiden bor du kvar i lidköping lr? med oss är de bara bra tiden bara springer bort som synd är.. mitt liv består av att ta hand om tea, jobba, renovera hus, "vara gravid.=)" haha försöka hinna umgås med vänner.. om sen får jag ju inte glömma att ta hand om jakob (min sambo) oxå... ler ta hand om dig kram sandra

Kommenterat - 2009-01-27 / 22:54:05  | URL - http://sajaandersson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: