Nyår, 5 år..

2009-01-01 / 14:25:37
Ja då var nyår och 5 årsdagen förbi.. Vi satt hemma hos Jennie o Mikael igår o käka middag o efterätt o tittade på grevinnan o betjänten o faktiskt kanal 1 hela kvällen, sen när klockan var 23.50 då kom linda, andreas o lindas bror o var med o skåla in 12 slaget.. Jag o T gick ut o tittade på smällarna på utsidan o bara mös sen bara klockan rann iväg o det var till o skynda sig ner i bingen.. =P o det nyktra för det var det riktigt första nyktra nyåret fick jag för mig men inte.. haha jag har ju varit nykter i flera år för jag har ju alltid fått köra... men nu e det slut med det..

Denna dag ser otroligt lugn ut, o imorgon ska vi åka hem till mamsen o papsen för de hann vi inte härom dagen eftersom det tog så lång tid när vi köpte bilen... =/ hmpf, men jag fick iaf köra den hem sen.. =) Det var skoj..



haha o grabben kan inte slita sig.. När den väl var färdigputsad åkte vi till Voss o sen åkte vi vidare för Mikael skulle putsa på sin bil o det är en historia för sig hehe men väl hemma igen var det ett varmt bad o mat som gällde...

Jaja nog om det, ska gräva ner mig här nu innan Wilma ska ut..

XOXO Christina
Kommentarer!
Postat av: Josephine

Ååh vilken fin bil. Det blev en V70 iaf :) Mycket bra bil måste jag säga :D

Hoppas ni mår bra och att ni hade det gott på nyår.

Kramar

Kommenterat - 2009-01-02 / 13:14:20  | URL - http://josephinegustavsson.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: