Världssämst!!

2009-07-26 / 11:46:26
Såå besviken var länge sedan jag var det, hade verkligen sett fram mot gårdagen, alla förberedelser var till 100% klara så ingen skulle behöva vänta.. mhm o vad händer får sitta o glo på film...
Tog mig väl igenom 5 st så nu finns endast 1 film kvar att titta på om det skulle regna en dag o man inte vill gå ut.. hmpf.
o lilla Wilma hon bara gnäller hoppas verkligen inte att det är magkatarr, så nu blir det till o åka in med henne om hon inte är bättre i veckan.

Näe ska ösa i  mig lite frukost o bege mig till backaplan så kan jag ägna dagen där till o tycka synd om mig själv.. 
 
Kommentarer!
Postat av: Nen

Vad skulle du gjort igår egentligen då? Kram

Kommenterat - 2009-07-26 / 15:21:58  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: