Fullt ös..

2009-03-18 / 18:04:39
En jobbdag till denna vecka sen måste! jag bara ta tag i mina studier.. tycker det är så jobbigt när man ska orka göra allt på en o samma gång.. =P Känner inte att jag har någon vidare lust att reflektera mer över ting.. suck menmen.. Varit ute o gått med Wilma under em/kvällen menas T lagade mat, mysigt.. =) Så har man fått ta o gå igenom alla mejl o allt som man inte hunnit i veckan..

Igår kväll efter att jag hade sovit så bar det ner till Jennie för städparty, o där fanns en del finurliga prylar så nu får vi se om det fungerar så bra som det såg ut att göra när  grejjerna kommit.. =)

Väntar på en maffig choklad som ska komma flygandes från butilken o ge mig energi att ta tag i allt innan sängen hägrar..

XOXO Christina
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: