Helgen avslutad..

2009-05-10 / 20:38:27
Nu har jag hittat mina nya favorit sidan =D





Igår var vi hos Marie o grilla o hade rätt trevligt sen följde jag med Jennie o Jonte hem för pojkarna skulle ut på äventyr.. =/ Men de gjorde inte så mycket.. vaknade imorse o hade ont i halsen så T fixade frukost på sängen o såg till att jag fick en riktigt fin dag... finns inget man inte kan älska hos en sådan person i sånna lägen ; ) sedan åkte vi till Willys o handla, köpte blommor till blomlådan o ett nytt halsband till Wilma, men de var för stort så de blir att lämna tillbaka..
Här hemma ser hemst ut just nu knappt en möbel kvar i vardagsrummen, så här kommer man inte känna sig vidare utvilad de kommande dagarna..
Kommentarer!
Postat av: Nen

Men stino du fixar ju de där med scrapbooking på datan ju =O) KLart jag saknar smulisen. Hoppas att de e bättre i halsen idag. Kram

Kommenterat - 2009-05-11 / 09:18:42  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: