Tiden knallar

2009-10-25 / 20:12:43
Helt sjukt vad fort tiden har gått.. 4 veckor puts väck!!
I fredags var det kalas ocg filmvisning, i lördags kom Emma så träna vi lite med Lizzy, så jag fick lite att göra för en tid frammåt.. Tack Emma var jätte kul.. svårare att få me d paps på det vi prata om =P

På kvällen begav sig T o jag hemmåt för att ägna kvällen till film..

Idag söndag har här plockats iordning, varit i stan eftersom T fick pengar till klädshopping.. Sedan Middag hos svärmor sååå gott, avslutade med ytterliggare en Falk film.. Nu väntar jag  på att Nen skall komma hem för att byta några snabba ord med henne.. Sedan får vi se om det blir film igen.. hihi Har iaf. gjort klart precis allt som har med skola att göra för egen del så nu är det SEMESTER 1 vecka så j*la gött!!

men shit jag har missat Gossip Girls idag hur kunde detta hända :S

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: