Jogging premiär

2009-09-08 / 17:22:19
Första joggingturen efter sommar uppehållet =) härligt var vad det var!! ;D

Det  kan man inte tro att jag som har så mycket att göra ska hinna tänka.. men usch det gör jag hela tiden o sällskaps sjukan börjar sätta till.. Avskyr det för det är ju inte alla dagar man vill hänga med den man bor med =P även om det kan vara mysigt det med..

Nepp undrar vad man skall hitta på fram till 21 tänkte jag säga, men det var ju igår.. åååh jag missade det pga alla snoppar i male beauty blaha de hade på den andra kanalen irriterande.. Men jag tycker ju att det är  lite spännande också eftersom det nästan alltid handlar om kvinnor o hur de tänker.. o det känns som vi vet det nu..

Någon annan som tittat på de programmet?

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: