Stolt övningskörare =)

2010-04-26 / 23:16:31
Idag gick det jätte bra, visst sura jag över att jag inte klarade båda banorna men den ena sa S att jag hade MVG på.. känner mig grym :P Ska försöka att inte tänka på hur många kroner det har kostat mig att klara den men det innebar ett G i mina papper =) jippi. På måndag kör jag min första trafiklektion.. hmm det kommer att bli nervöst, men ska dit med inställningen att det är inga problem.

Vart en super lugn jobbdag och kanske dags att börja plugga inför nästa kurs så man får ordning på den. För det är bara en månad kvar sen är det sommarlov... Har tackat ja till 6 veckors jobb i Mölndal, så det blir nog till att köra moppe i sommar hahaha kommer se grym ut... T drivar iväg på sin hoj o jag efter på min röda PUCH ;P


Nattinatti..
Kommentarer!
Postat av: Nen

Haha han får väl köra dig nu när du inte ens får andas på mcn =O/



Lycka till idag det kommer gå bra. Jag ska tänka på dig och ta det lugnt andas glöm inte de



Kram

Kommenterat - 2010-04-27 / 06:18:27  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: